20130411

++ Ibu Terlupa, Dah Lewat Dua Bulan ++

Aaaaaaa....... korang jangan nak memandai-mandai buat spekulasi yea....

Di tengah-tengah kesibukan orang berkempen sana sini, gossip mmg banyak melanda....

Huk huk huk..... tajuk adalah tidak seperti yang anda sangkakan...

Eh, bukan ibu terlupa makan pil perancang keluarga menyebabkan terlewat datang bulan. Bukannnnnnn.....

Nurin Wafa genap setahun pada 14/2/2013.  Masa tu raya cina dan akk adalah sibuk dgn perkahwinan my niece.

Dek krn akk dah tua.... uhuk... uhuk.... terrrrrr lupa lah plak anak kecik kena amik imunisasi bila umur genap setahun.

Selamba kodok jer, langsung tak terlintas di fikiran nih....

Nak tau camana akk boleh teringat? Hah, ku ternampak entri BA pasal dia cucuk Qhalif genap setahun. Time-time tu jugak ku angkat tipon, ku tipon hubby ku....

Boleh ko..... dah dua bulan takde perasaan apa-apa....

Malam tu jugak gi cucuk. Ayahnya siap balik cepat semata-mata nak bawak anak gi cucuk. Ibuuuuuuuu jugak kena sound.... huk aloh..... majuk jap....

Bulan depan kena gi cucuk lagik, untuk Chicken Pox. Tapi doc kata ini alternatif, tak nak pun takper sbb dlm gomen nyer senarai imunisasi, yg nih x wajib.

Umur setahun setengah (18 bulan) nnt pun ada cucuk lagik. Yg last..... hurrrmmmm.... dlm bulan lapan lebih kurang cenggitu.... senang citer pas raya lah....

Korang tolong ingatkan boleh tak? 










No comments: