Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20100211

++ Mampukah Saya? ++

Setelah dua kematian yg dilalui dlm keluarga dgn kisah yg sama, saya sering diasak dgn soalan yg sama dr teman2...

"Engkau pegilah check...  Pikirkan anak2...."

Mmg saya memikirkan anak2.... tetapi mampukah saya menerima dugaan sebegitu jika minda saya tidak sekuat yg di inginkan????

Fizikal kita mungkin nampak sihat dan kuat, tetapi saya lebih memikirkan minda saya....

Frankly speaking, sememang nya saya belum bersedia utk apa2 pun keputusan yg bakal di terima jika saya pergi buat ujian....

Pd saya, biarlah ianya dtg sbg ujian yg sememangnya tdk dijangka....

TAPI.... bila difikirkan semula, mungkin jika ianya ada di dlm diri saya, siapa tahu ianya masih di peringkat awal dan boleh disingkirkan?

Entahlah..... segala nya masih bermain di fikiran saya.

Saya masih memikirkan pro dan kontra nya....

Saya masih menceriakan hidup saya dgn semangat yg diberikan oleh mrk2 disekeliling saya, yg menyayangi saya dan mengambil berat ttg saya....

TERIMA KASIH buat teman2 yg mendoakan arwah kakak2 saya, yg memberikan kata semangat buat saya.....

Anda semua adalah yg terbaik dlm hidup saya....  LOVE U ALL !!!!!!



No comments: