Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090818

++ Last Weekend ++

I spent last weekend with a joy and cheerful moment with my family.

Sat, when my hubby reach home in d afternoon, he said he want to 'balik kampung'.

So, i rush2 prepare tepung to masak lempeng there for our tea time.

When i reach K.Selangor, my MIL and my youngest SIL is there.

My eldest SIL ada buat tanaman cendawan there. Ada 2 rumah.

Tapi, sorilah. Tak berkesempatan pun nak amik gambar.

Coz sesampai jer terus bukak dapur portable nyer.... terus bancuh tepung buat lempeng....

Ala2 piknik kat dlm utan, gitu......

Puas lah all my children berpusing keliling kebun tuh.... kena gigit nyamuk pun tak rasa dahhh.....

My MIL pun tengah wat umah kat kebun tuh.... not actually kebunlah, coz actually dah tiga pat bijik umah kat depan nun..... my MIL wat kat belaaaakang sekali.....

So, after this, anak2 adalah kampung nak balik bila time raya...... huahuahua, sonok sungguh bebudak tuh.....


No comments: