Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20100113

++ Ayam Bohsia? ++

Huuiiihh... semacam jer tajuknya....

Ini bukan ayam - orang, yea.... tapi ayam - binatang....

My sister yg dok sebelah umah mmg ler suka membela ayam...

Ada laa sekor ayam tina dia nih....

Setiap kali bertelur suka dok dlm keta tolak anak saya....

Keta tuh dah x guna, but still ada kat tepi umah tuh berlipat...

Anak2 pasti tau bila ayam tuh bertelur kat situ...

So, bila dah bertelur saya akan bagilah kat kakak saya.  Dah ayam dia kann... telur tuh pun hak dia lah....

Adalah 2-3 kali saya bagi telur ayam tuh....

My kakak bilang.... it was the same ayam... sebelum dia bertelur tuh mestilah dlm seminggu x balik umah...  bila balik jer tetau bertelur... pastuh bila dah bertelur x reti nak menjaga telur tuh, di biarkan jer.... 

Adakah boleh saya menggelarkan ayam tuh bohsia?

Eh, ada ke?



No comments: