20121028

++ Telah Mendaftar ++

'Abah dah daftar kan....' Suatu hari slps makan malam.

'Mendenya?'

'Tuuuu.... anak bujang awak dua org tuh.... Dah register pagi tadi kat klinik dah...'

'Ohhh... iye ke? Bilanye?'

'Hurrrmmmm.... ari jumaat dah penuh, amik jer lah time deepavali...'

'Takpelah, ari cuti tu... tak yah lah awak amik cuti... senang sket...'

'Tapi doktor kata dia buat pagi, 8 sampai 10 jer tau....'

'Mmg ler slalu pagi... kejut jer lah anak bujang dua orang tu suh mandi air sejuk pepagi. Kecut sket....'

Ahaks..... my hubby dah register kan dua anak bujang nya utk di sunatkan cuti sekolah ni nnt... hohoho... ibu yg berdebar...

Makanya, kita tunggu dan jer lah apa yg akan terjadi di hari yg dah dijadualkan tu nnt....

Hopefully, dedua ok... jgn2 ibunya yg k.o, migrain....





No comments: