20121031

++ Sakit Badan ++

Dah tua-tua ni, asyik ler sakit badan...

Anak 5, kalsium rasa mcm dah berkurangan plak. Sakit belakang mmg rajin dtg menjenguk semenjak dua menjak nih...

Dgn sakit urat lagik... aduyaiiiii....

Mana ler nak carik tukang urut terer nih?

Tetiba, cehhhh.... tetiba... ahaks... pd suatu hari... akk gi klinik, terrrrr nampak satu brosur kat kaunter dpn tuh. Amik ler, sesaja baca nak abiskan masa tunggu no. naik...

Eh, eh... ada lah khidmat urut mengurut nih... Kat mana kedai nih? Eh, kat selang tiga pat kedai jer dari klinik. Errrmmmm... leh try test nih...

Meh kita kol wat appointment....

Perrrghhhh..... mantap lah kakak tu urut... Akk panggil kakak, tp kakak tu masih tetap maintain vogue...

Kat situ, korang leh wat facial, mandi herba, mandi susu, mekap, urut. Nak urut bersalin pun boleh.... Ada pekej...

Korang kalau dok kat port klang, klang kalau nak carik orang urut bersalin, carik ler kakak nih.... Dia urut mmg mantap.... Sodap badan....

Shida Ras Aura - 012-2593149 (Kak Shida)




No comments: