20121002

++ Bolehkah Saya? ++

Wafa skrg ini adalah semakin gebu dan melasak...

Walaupun pompuan, tapi lasaknya.... alhamdulillah.  Sib baik abg2 ngan kakak2 nya rela utk menjaga adiknya yg sorang ni.

Tido mlm dah takde atas katil dahhhh.... Bentang jer toto kat ruang tamu nun... Mlm bila ibu terjaga jer, huh..... dah di luar petak kawasan sudahhhhh..... 

Segala mcm benda esp. mainan abg ammar dah tak leh sepah sesuka ati. Abis sumer segala dimasukkan dlm mulutnya. Risau sungguh... Ndaknya pulak ibu pun menjahit kat dpn nun... Takut jer jarum tersepah.... Maklumlah kekadang x perasan jarum terjatuh.  So, abahnya kekadang tu mlm sblm tido kena jadik pemerhati....

Skrg ni akk sdg menambahkan ilmu jahitan dgn lebih mendalam dan lebih byk lagi.  Nnt bolehlah korang sumer buat tempahan baju2 yg lain selain dr baju kurung. Doakan akk yea....

Sebenarnya niat di hati tu nak buat full time menjahit nih.... Dah penat rasanya bekerja makan gaji nih. Nak jugak buat sesuatu yg akk minat giler utk dijadikan mata pencarian. Org kata tu, buat sesuatu mmg ikhlas dan tulus dr lubuk hati ni. Cewahhhh....

Mcm2 pesen dlm kepala hotak ni nak dibuatnya. Lom berkesempatan jer lagik, sbb ada tempahan baru masuk.... Maklumlah, kakak pun dah anak dara, kan.  Leh pinjam ukuran badan dia...

Nnt klau akk dah boleh buat lain2 tempahan, akk kabo yea....





No comments: