Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090408

Normal day

Assalamualaikum.....

Semalam adalah hari yang biasa bagi saya. Hari persekolahan mmg tak boleh keluar mlm. So, since saya x memasak semlm, hubby belikan masa dia on d way balik dr kerja. Anak2 mcm biasa, klau beli mknan kat luar mesti nak udang pedas. Saya pesan yong tau fu, tp so disappointed bcoz kuahnya rasa hangit. Alahai...... But then anak saya yg bongsu bangun dr tido and request nak mkn nasi lemak. Abahnya dgn senang hati pegi belikan, so, saya pun pesan lah sebungkus yg biasa jer.... At least hilang sket rasa kecewa tu...

Hari nie saya puasa. Alaa... biasa lah org pompuan, puasa ganti.... Mlm tak masak, so, bangun pagi dah takde mknan. Nak masak malas..... Apalagi mkn lah bihun segera Mamee..... Alhamdulillah, so far still ok lagi....

Ok lah, semoga berjumpa lagi di lain catatan.....

No comments: