Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090423

++ Ramalan ++

Saja suka2 jer mencuba dlm facebook. Utk menghiburkan hati........

Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 25 Sya'aban iaitu jatuh pada hari Ahad. Maksud : Bulan ini terbit dari perkataan "Syu'ba", bermaksud berpecah/menyimpang. Masyarakat Arab dahulu sering keluar dan berpecah untuk mencari air. Sifat : Mempunyai perwatakan yang baik. Hidup anda selamat dan rezeki tidak putus-putus (aminnnn.....). Sewaktu kecil anda mudah mengalah semasa bermain dengan kawan-kawan. kelakuan anda baik, berbudi bahasa hingga semua orang sayang pada anda. Semasa dewasa, anda akan berjaya dalam segala kerjaya dan mudah mendapat rezeki.


hensem tak ox nie?


Your Chinese zodiac is 2, year of Ox and you are born on Sunday. Personality : People born under the sign of Ox are patient, taciturn, and inspire confidence in others. They tend to be eccentric, and bigoted, and they anger easily. They have fierce tempers and although they speak little, when they do they are quite eloquent. Ox people are mentally and physically alert. Generally easy-going, they are remarkably stubborn, and they hate to fail or be opposed. They are most compatible with Snake, Rooster, and Rat people. (Aiiyaaa..... my hubby is Tiger lahh.... sorry lah, wrong prediction)



Warna Hari Lahir anda adalah Olive (apa warna nie yek????). Sifat : Bagi kamu yang mewakili warna ini dikatakan seorang yang baik hati dan suka menolong orang lain. Sebab itu juga kamu tak sukakan keganasan. Kamu juga bijak menyesuaikan diri dengan teman-teman hingga membuatkan kamu menjadi 'favourite' di kalangan mereka. Sememangnya kamu seorang yang baik hati dan sentiasa ceria. Namun ingat, jangan terlalu percayakan orang lain membabi buta. Dalam soal cinta, kamu cukup menenangkan hati si dia dan tak suka cari pasal!



Well, that's me........ (not all lah)!!!!!!!!!!! Believe it or not ??????????????



No comments: