20110823

++ Biskut Raya ++

To be honest and frank.....  akk mmg x pandai buat biskut raya !!!!!!!

Sadis giler tu org pompuan x pandai buat biskut raya...... huhuhu.....

Yg akk pandai, buat kek jer....

Tapi, kakak dah besar, awal2 posa dah request nak buat biskut raya.

Kenalah ibunya mencari resipi2 yg simple mimple utk dibuat bersama2.

Kakak terer buat cornflake madu.  Tapi adik2nya x suka, manis sangat katanya.... mesti kakak terlebih kasi gula....

Dari satu minggu ke satu minggu nak buat, tapi ibu spt yg dikhabarkan adalah malas tahap gaban...

Nampaknya, minggu kena bekerja keras lah.....  Planning nya, nak buat selepas berbuka.  Entah larat ke tidak nak bukak mata....  hehehe... alasan...

Sok raya kalau kuarkan tiga balang jer biskut raya, pun boleh jugak, kan? 





No comments: