20100622

++ Jalan-jalan Cuti Sekolah ++

Wakakaka..... jalan-jalan?


To our terms - kira jalan-jalan lah jugak. Ada kami kisah apa orang nak komen? Asalkan akk n anak2 happy cukuplah.... Dont bother what others gonna say and comment....


It was a fine happy day of Friday.... Sobab eiii.... akk CUTI !!!!!!


Seghonoknye.....


Hubby? Kerja lahhhh....... Tapi takper..... Yg penting dia ada bagi ongkos utk kami anak beranak bermaharajalela..... kuang... kuang... kuang...


Mula2, kejut bebudak tu punyelah payah..... Abis tu, udah dua minggu dok umah, bangun pagi takde sapa yg mengejut, lenjan ler sampai ke t/hari....


Kmdian, kita ke Maxis.... Cawangan BBT One, Bukit Tinggi. Ada sedikit masalah problem yg perlu disettlekan...


Hehehe.... ibu ada duit belanja.... Hah, nak makan apa?

Sorang nak makan nasik, sorang nak makan a&w... hah, sudah.... ibu fenin....

Sudahnya, ke jusco br jerlah.... Ingatkan nak makan sr sambil tengok anak2 main, rupa2nya dah tutup daaaa....

Nak gi makan kat johnny, ngah ramai plak - lunch hour.... Takpe, kita beli roti dulu.... Pastuh ajak gi main... Huh, sepuluh hinggit habis main game.... penat ibu tunggu....

Pastuh kita gi makan stimbot....

Abis makan, gi kedai buku.... belikan kakak buku ulangkaji. Adik2 plak beli lah buku cerita ngan buku kaler...

Dah abis beli buku, kita pulang....

Tak ke mana pun.... tempat yg biasa kami tuju, tp apa yg penting adalah menghabiskan masa bersama anak2.... Lagipun, kan x cukup korum... Tunggulah my hubby cuti, baru boleh plan gi jalan jauh2...
What important is - my kids HAPPY !!!!!!! so do the mother....










No comments: