20091208

++ Napa Ikut Saya? ++

Korang pernah tak dpt insiden nih...?

Tengah2 driving baekkkk nyer, tetiba tengok kat bakang ada keta polis...


Waaa... itulah yg terjadi pd akk....

Last Tue balik cam biasa, elok jer driving, speedy...

Tetiba sampai kat T.Gong ada satu keta polis.

Follow bakang. Takpelah....

Naik jambatan, dia kat bakang....

Gi terus ikut jalan ke Northport, dia kat bakang....

Berenti lampu merah kat simpang Flat S.Perantau, dia kat bakang....

Kat depan flat, dia kat bakang....

Lalu depan kolam pancing ikan, dia kat bakang....

Lalu depan kandang kuda, dia kat bakang....

Waaa..... apsal keta polis nih kat bakang aku dr tadi nih...... dia nak gi mana sebenornya? ke dia nak tahan aku bila dah sampai kat umah? huuiiihh... punyalah cuak di dlm hati..... gabra giler tuh......

Sampai kat simpang depan, korner kanan, dia ikut....

Korner kiri, dia ikut.....

Jalannn jer terus kekonon relax....

Tengok bakang, eh, dah ilang....!!!!!

FUHHHH.... LEGA.....

Saspen jer pak polisi tu tau......





No comments: