20091227

++ Room Makeover ++

Last weekend, kami anak beranak ter amatlah rajinnya.

Memula anak2 dara tuh mintak bapaknya tlg alihkan katil.

Kekonon nak tukar feng shui lah tuh...

Ntah dah berapa kali tukar ntah....

Pastuh abang pun teringin nak tukar gak...

Sudahnya kakak2 nya yg kena kemas bilik dia.  Furthermore, next year dia dah nak std 1, kenalah letak rak buku dia elok2...  Takut adik kecik dia jer pi koyak buku2 tuh....  Sure meraung abang.....

Dua bilik tuh projek malam Ahad......  Ntah pkl berapa tido, 1 ke 2 am, gitulah.... Kecoh satu umah, org lain dah mimpi dahhh....

Pastuh bangun pagi.... ibunya ntah mimpi apa ntah mlm tadi, pun nak tukar feng shui gak....

Hah.... mengemas bilik sendiri lah jugak nampaknya....

Ya tuhan, byk nye habuk......

Dah kemas segala bagai, nampak ok gak....  Napa lah dr ari tuh tak tukar cenggitu, kan?




No comments: