20100415

++ Begitukah? ++

Huuiiii.... tajuk..... cam gempak jer...

Cuma nak meluahkan isi hati.

Akk ni bukanlah org 'senang'.

Tapi, Alhamdulillah.... berkat doa kedua org tua kami suami isteri, dapatlah kami hidup selesa dlm membesarkan anak2.

Yg x pahamnya org kaya2 nih kan..... klau nak gi holiday, ngapa x nak bwk anak?

Tak cukup duit? Ehhhh.... dah kaya, mana boleh x cukup duit.....

A few of my friends is like that. Alasan yg diberikan.... 'Eh, i penat2 carik duit, bakpe nak bwk anak2. Nnt diaorg dah besar pandai2 lah carik duit sendiri klau nak pegi holiday...'

Gitu ek org kaya2 ni nyer pemikiran.....?

Pernah tak terpikir bhw menghabiskan masa bersama anak2 di kala mrk masih kecil adalah sesuatu yg paaaaaaaling berharga dan x boleh di ulang kembali?

Siannn bebudak tu, kannnn......

Entahlah.... lain org lain lah pemikirannya.

Takde hal. As long as akk tau akk ada anak2 yg x boleh di tinggal dan di pisahkan. Gi jalan dedekat pun mesti bwk mika. Tak lengkap rasanya tanpa anak2 disisi.....

Anw, tengah planning nak gi holiday satu family. Nak gi jejauh sket. Bilaaaaaalah agaknya, ek?

Nie kena tunggu bisnes cendawan jadik hebat.... Mari... mari.... mari.... sapa nak beli cendawan segar, silalah hubungi no. tipon saya spt yg tertera...... (over acting).....




1 comment:

Anonymous said...

Waaa..besh..besh..btl..btl..ank adalah anugerah x ternilai...nasz