20100429

++ Medical Card ++

WHAT ???????

You dont have a medical card, yet??????

With your background and family history, still you dont want to have one?

Aiyaaaa..... dont la like that.....

Its not that i dont want. But everytime i wanna plan for it, another matter coming up very very fast w/o giving signal pun....

Ahhhh... that is only an excuse...

Allooo... allooo.... sesedap mulut jer bercakap, ek..... Mementanglah ko ada insurans, kannnn....

Setiap dr kita tidak mempunyai latar belakang yg sama. Maybe u see me cam senang jer idup, gitu.... tapi hakikatnya hanya me n hubby yg tahu...... tp ni bukan konsep bior pape asal bergaya, yea.... coz ada aku kisah apa yg org ckp, apa yg org ada aku takde?

Issshhh... dah larik tajuk lah plak....

Bukan apa.... adalah satu dua kes tu yg menyentap pemikiran ini, kannnn....

Dgn kes denggi lah, h1n1 lah, kanser lah, itulah, inilah....

Kot dibuatnya akk ngan hubby ada lagi, leh ler ikhtiar carik duit walau sesusah manapun. Tapi bila me and hubby takdak, manalah anak2 nak carik duit plak.... Ataupun me or hubby admitted, apo citer nnt?

Ni tengah kusut masai, kacau bilau, tonggang terbalik memikirkan pasal pro and cons, pitih cukup ke dak, gitu, gini....

Tapi, amik mesti tetap nak amik. Bila? Nntlah survey market dulu....

Ehhhh, jgn lama2 tau kak.... Nnt makin byk umur, makin mahal.....

Yelah, yelah, akk tau.... Ko jgn tetiap ari, tetiap minggu kol, ok... Nnt akk fedap, akk kensel sblm beli....

Pssttt.... psstt.... sebenornya nak mengambil tu adalah sbb nak larik i/tax pun iye..... Drp akk sakit ati bayor i/tax tetiap thn, lebih baik akk invest utk kesenangan akk, kannnn....

Huuiiihhh.... pandainya dia berkata-kata..... bila nak dikota??????





No comments: