20100422

++ Need New Garage ++

Not actually garaj ler....

Ari tuh keta park kat tempat parking umah.

Umah akk tuh kecik jer parking space nye. Nak park mpv x muat. Kenalah park kat luar.

My father dah dok komen suh wat tempat parking. Sian keta baru, katanya....

Dia x tau, anak menantu dia nih kemain bizi semanjang.... kononnya lahhhhh.....

Sudahnya parking ler depan umah. Kat tanah ucu akk yg kosoooong jer tu. Bagus gak. Leh ler pakat2 ngan kakak akk buat garaj.

Abang dgn kakak akk kat sebelah umah dedua pakai mpv gak. Maklumlah, kami ni murah rezeki tang anak2 nih..... dah adik badik pun 10 org, kannnn.... anak2 pun boleh ler tahan byknya....

Tak taulah kami nak wat camner.... Nak wat kat tanah ucu tuh, nampak gayanya kena mintak izin ngan tuan tanah. Kot tidak nnt, dia dtg robohkan, kes naya jer....

Ni cadangan jer lah... Bilalah projek tu nak dimulakan, tak taulah akk....

Nak kena suh arkitek design sketlah..... Cehhhh.... mementang lah adik tuh arkitek.... tukang ukur pun ada.....

Bagus jugak ada adik pandai2 ni, kan? Kakak ngan abang dia dok ngaaaarah jer buat keja. Huahuahua....




No comments: