20100409

++ Simply Siti ++


Semenjak dr hari pelancaran ari tuh sampai ke la ni, tak de gi nengok produk tok ti ni lagi.

Gi jalan2 ari tu pun x teringat nak gi menyinggah nengok.

Cam ok jer...

Ingat nnt nak gi jugaklah menengok.

Eh, korang dah cuba test lom? Klau dah, meh lah kongsi.....

Akk tau.... ada ramai org yg suka ngan tok ti. Tak taulah napa...

Sebenornya akk ni dulu pun x berapa heran kot org citer pasal tok ti. Tapi, ntah napa bila dia tengah dok sibuk2 masa nak kawin tuh, tetiba cam suka lak kat dia...

Suka in terms of lagu dialah... Idak ler akk admire kat dia pun...

Napa suka kat lagu dia?

Sbb masa dia nak kawin tu kan, dia ada cipta lagu utk hubby dia, cipta lagu yg ada kena mengena ngan diri dia. Pastuh ada dua tiga lagu tuh yg cam ada berkait ngan akk, kannnn.... Lagu apa? Biarlah rahsia.... cewah....
Pastuh, cuba korang test dengor dia nyanyi.... Tak pernah lah dia pelat omputeh langsung. Sebutan nya jelas terang dan nyata sungguh..... Cuba kot penyanyi baru skang ni kalau nyanyi, ya-Allah! ngalah omputeh nyanyi lagu melayu....
Nnt akk dah gi survey, akk share sesama, ek.....




No comments: