Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090722

++ Gemuk ++

Ari tu kan, masa time kenduri.... ada ke patut memakcik saya tegur yg saya nie dah gemuk..... iskiskisk..... masih tak nak terima hakikat tuh.....

Laser tul memakcik saya tu kan...?????

Balik umah tanya kat hubby...

"Yang, yang.... saya nie gemuk sgt ke?" dgn nada meminta simpati...... huahuahua

"Takde lah gemuk sgt" uiihh.... still ok lagi lah tuh....

"Tapiii....." hah, ada tapi....

"Perut tu jer nampak dah buncit sket...."

"Cuba buat sit-up bagi kempis sket" hah, amik ko kena ceramah....

"Alaaa... saya nie klau sit tu leh lah, tp up tu cam payah sket lah....."

Jeling2 kat hubby, dia buat muka boring jer....

Hah, padan muka. Tulah, td mintak pendapat pastuh menjawab..... biasa dia tuuuuuu.....

Maknanya, pasni kena extra rajin lagik....... Boleh ke?

No comments: