20090723

++ Gunting ++

Korang tau tak......

Sebagai seorang tailor ceh, perasan..... korang nyer gunting mesti ada at least 2 bilah eh, pasang... eh, bolehlah... paham kannn???

Ini adalah gunting saya utk potong kain.....


Oleh krn saya menjahit di ruang tamu, maka segala peralatan berada di situ...

Tapi, kekadang tu bila ibunya nak buat keja, tengok plak gunting tu dah 'berjalan' kat tempat lain....

Siap ko, saya jadik tarzan......

"SAPA YG MAIN GUNTING IBU, NIH?????"

Sonyap jer...... Lagik hangin lah ibunya.....

Bukan apa, klau gunting tu dah di gunakan tuk gunting mende lain, sure nak gunting kain mesti dah tumpul.....

Tu yg ibu temper giler tuh......

Sib baik ada spare...... uiihh.... kaya gunting tuh.....



No comments: