20100701

++ Last Weekend ++

Fuhhh.... cuti sekolah dah abis, tapi pengantin ada lagik yg baru nak berlangsung kendurinya...

Mmmm... pergilah.... sedara. Kang tak gi, kata akk ni anti sosial plak... tak kenal sedara... sombong... berlagak... segalalah....

Tapi takpe, dpt ler cuti masak...

Last Sun, sampai dua rumah pengantin.... Satu tu jiran seberang jalan, satu lagik abg ipar nyer adik kawinkan anak....

T/hari dah kenyang makan nasik pengantin, dinner pun ada org nak belanja makan...

Hah, bedal ajerlah....

Adik iparku - Saiful Bakhtiar, nak belanja familinya makan...

TAPI.... nak tau kat mana?

Amik ko, kat Jeram nun.... Punyelah kat Klang nih byk tempat mkn sedap, kat KS jugak dipilihnya tempat makan tuh....

Nak kata lunch, bukan..... nak kata dinner, pun bukan.... Jam 4.30 ptg kami dah sampai sana...

Nice place... anak2 akk cukup suka.... maklumlah kat tepi pantai. Sampaikan si kecik tu sibuk menangis2 nak mandi kat laut....

My MIL & hubby, SIL & hubby + 4 kids, all my adik2 ipar - 4 of them (lagi sorang takdak), and 6 of us....

Jalan Jati, Pantai Jeram,

45800 Jeram, Kuala Selangor.

Saiful Bakhtiar - hensem tak?

lepas makan, jalan2 tepi pantai


Sya ngan abang sibuk kutip

kulit siput

anak bujang kecik ni sib baik

x terjun ke laut.

Dah geram dah tu....


No comments: