20091024

++ Kena Beli Baru? ++

Ingat tak ari tu saya dok mengeluh pasal mesin jahit saya yg buat pasal?

So, masa cuti seminggu ari tuh, gi lah antor kat kedai tuk di repair...

Sib baik tak masuk ICU.

2-3 ari gak lah dia kat ward....

Pastuh bila dpt balik dgn semangat yg berkobar2 nak menjahit langsir my MIL.

Tapi still tak puas ati coz bila jahit jer nnt benang bawah dia jadi berkumpul...

Yangg..... mesin jahit tuh dah 12 tahun dahhh.....

Abis tu?

Lepas servis pun cam tak ok jer.... jahitan dah x cantik dah.....

Emmmm.....

Apakah kesudahannya?

Jeng... jeng... jeng..... nantikan episod seterusnya..... huahuahua cam Project Alpha lak......





No comments: