20091007

++ Menjahit Langsir ++

Untuk bila nyer raya lak nih?

Ke... utk Deepavali yg bakal menjenguk?

Ahaks... ahaks...

Projek tuk my MIL lah....

Ingat tak saya ada ckp dia ada buat umah kat KS?

Haa... umah tuh dah nak siap....

Makanya, my hubby dgn lemah lembut nya meminta wife dia tuk jahit langsir umah baru maknya.....

Ohhh... bisa saja.... Belikan kain langsirnya.....

Maka, pd minggu raya yg saya cuti ari tuh, saya pun ke kedailah membeli kain langsir...

Aiyaa... baru mau bikin langsir aa....?

Ya lorrr...

Apa pasal itu hari tak ada bikin meh?

Takde lah moiii....

Raya sudah habis lagi mau bikin meh?

Sapa cakap sudah habis.... Kitaorg raya sebulan lah moiii...

Haa... sebulan?

Iyelah, sebulan.... Ini langsir utk saya punya mak mentua lah...

Oooo... kesian dia lepas raya baru mau bikin langsir....

Eh, bukan lah moii.... Ini utk rumah baru dia kat KS....

Itu macam ka? Bagus... bagus....

Entah apa yang bagus pun tak taulah..... Amoi... amoi... sabor jer lah....




No comments: