Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20100828

++ Juadah Buka Puasa ++

Telah saya bilang pd hubby saya yg juadah utk buka puasa di beli shj....

Saya selalunya sampai di rumah dlm pkl 6.30 ptg ke atas. Mmg tidak akan cepat drp itu....

Itu adalah standard time klau jalan tak sesak.

Tau ajelah jalan kat Pkg nih. Tambahan pulak klau ada sebiji lori kontena rosak, mmg ler jammed 1 km.....

Jadi, utk tdk saya rasa terkilan dan anak2 serta suami tertunggu2 hidangan yg perlu saya masak, the best way is membeli shj juadah berbuka....

Anak2 pun ada citarasa mrk sendiri. Biarlah mrk merasa mkn benda2 yg mrk inginkan setelah sehari berpuasa.... Motivator sket....

Hidangan bersahur jer saya akan masak.... Gigih akk bangun pagi utk memasak, u.....

One of my fren lagi best..... Ptg beli lauk-pauk utk berbuka sekali terus utk bersahur punye....

Alah... masing2 punye timing lah, kann.... Asalkan hubby dan anak2 tak komplen, apa ada hal... not a big matter....

Ada jugak yg dgn besar hati dan berbangga. Aku balik sempat lagi memasak utk famili utk juadah buka puasa..... Alhamdulillah, bagus ler begitu.... Tengok jugak situasi nyer bgm. Mungkin dia pergi dan balik kerja, suami yg memandu. Dah tentu2 tak letih, kan.... Sementara suami tengah drive, wife boleh ler memikirkan nak masak itu, ini.....

Anw, just wanna wish.....

SELAMAT BERBUKA PUASA

JANGAN MEMBAZIR

JAGA NAFSU BILA KE BAZAR RAMADHAN

INGAT PADA MRK YG KURANG BERKEMAMPUAN

SENTIASA BERSYUKUR PADA KURNIAAN ILLAHI





No comments: