20100804

++ Shopping Raya ++

Ahha.....

Dah bershopping raya kah anda?

Last Sat my hubby ajak gi shopping... Awal sket thn ni....

Baju melayu ngan baju kurung pulak tempah lambat. Last week baru nak hantar..... Sib baik ada tailor yg masih terima tempahan.

Alaa.... bukan byk pun shopping. Sesaja bwk anak jalan2, tu yg bershopping sekali tuh... Dptlah belikan baju sorang sepasang.... Uiiihh.... makpak pun nak jugak....

Kasut lom beli lagik.... Ingat nnt masa amik baju melayu, baru gi beli....

Kuih raya? Ari tu dah order sket.... Biskut 2 jenis jer... Anak2 akk kureng sket butter biscuit nih... Tengah tunggu price list kerepek dr kawan akk.

Biasalah, kuih2 raya ni, beli ikut tekak anak2 jer... Tekak makpak nye tak kisah... Maklumlah, nnt bila tak habis, kena anak2 jer yg abiskan..... itu ler motipnye.....

Tak tau ler bila ibunya ada masa nak buat kuih2 raya nih... Bizi jer kekonon semedang...

Tapi, frankly speaking.... thn ni tak taulah knp, rasa cam bizi jer.... langsir tak berganti, baju antor jer kat kedai... ishhhh.... pemalas betul ibu dia.... Bini sapa lah tu....

Korang sumer camana? Dah buat persiapan ker?



No comments: