20101118

++ Hari Kecemerlangan SKTG 2010 ++


Susah benor nak sebut kecemerlangan tu, mengeja pun susah....

Kot dulu time ibunya, sebut jer hari penyampaian hadiah, habih citer. hehehe....

Abg dgn bersungguhnya tak lena tido kot mlm tu.... Maunya idak, ibu tak kejut bangun pagi tetiba dah terpacak kat bakang ibu....

Pastuh ibu ngah sibuk nak mandi, tanya bila nak gi... Tengah pakai baju, ketuk bilik ibu... Naik hangin sekejapan ibu....

Sampai2 jer, parking pun dah full. Kenalah parking tepi jalan jer....

Abg telah disuruh oleh cikgu pegi ke tempat berhimpun. Ibu pegilah ke dewan, menunggu upacara bermula....

Mak bapak yg hadir hari tu, sumer nya dgn penuh rasa bangga anak2 telah berjaya. Walaupun baru djh 1, baru pra-sekolah.... SKTG adalah merangkumi pra sekolah dan juga sekolah utk pendidikan khas. Pendidikan khas juga adalah dari pra sekolah hinggalah ke peringkat elit. Seronok tengok budak2 pendidikan khas tuh.... Ada yg hiper aktif. Pas amik hadiah jer terus melompat turun dr pentas sbb nampak makpak kat bawah.

Sesi pertama adalah utk pra sekolah, pendidikan khas pra sekolah, pendidikan khas peringkat asas 1, asas 2, asas 2, intermediate, elit, djh 1, djh 2 dan djh 3. Pastuh kita rehatttt.....







Time rehat, ibu pegi pejabat sbb nak bayar yuran kelas tambahan time cuti sekolah utk Sya. And then kebetulan ternampak cikgu kelas kakak. Tanya pasal secondary school kakak. Haaaa... dah ada keputusan. Mari ibu amik kan...

Dan kakak adalah mendapat secondary school lama ibuuuu........ Sukanya.....!!!! But still at the same time tunggu jugak sma nyer keputusan....

Dah selesai urusan, marilah kita pulangggggg......

Abg tanya, dah boleh balik ke bu?

Boleh lah..... ibu keja lah....

Larikkkkk.....






No comments: