Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20101126

++ Revolusi Dalam Pembentukan Kontur Badan Wanita ++

Pakaian dalam pembentukan kontur badan ber-FIR, Premium Beautiful, telah memberikan kesan besar terhadap kemunculan beberapa jenama pakaian dalam di pasaran.

Ini menunjukkan bahawa sedang berlakunya revolusi pakaian dalam pembentukan kontur badan di negara ini. Begitu juga dgn tahap kesedaran wanita mengenai kepentingan membentuk tubuh badan sbg satu gaya hidup moden.

Premium Beautiful direkacipta hasil gabungan kepakaran teknologi Jerman dan Jepun. Diperbuat drp fabrik Akwatek dan Akwadyne yg sebati dgn air.

Juga merupakan pakaian dalam berteknologi tinggi yg ditenun dgn fiber Cahaya Infra Merak Jarak Jauh (Far Infrared Ray - FIR). Terbukti memberi nafas baru dlm keanggunan, kesihatan dan keyakinan seseorang wanita masa kini.



Secara umumnya, Premium Beautiful membantu membentuk, memulih dan mengemas bentuk badan tanpa pengambilan pil, diet atau bersenam.

Premium Beautiful direkacipta drp 32 lapisan fabrik yg ditenun dgn FIR yg mempunyai gelombang 4-16U. Menurut kajian sains, molekul air dlm sel pd organ dan tubuh badan manusia bergetar dlm lingkungan frekuensi yg sama. Dgn pemakaian produk ini tindakbalas 'resonans' akan berlaku dan secara automatik molekul dlm badan akan bergetar dgn lebih aktif dan kuat. Tindakbalas ini menghasilkan lebih byk haba yg menyebabkan saluran darah mengembang, perjalanan darah lebih lancar, penghantaran nutrien ke seluruh badan menjadi lebih sempurna dan pengeluaran bahan buangan dr sel-sel badan. Tubuh badan akan menjadi lebih bertenaga, cergas, sihat dan ceria.


Sila email ke anuar_salmiah@yahoo.com atau sms di 012-3045395 dan saya akan return call.





No comments: