20101213

++ Boleh Ke Camtu? ++


Korang nampak roti tu?


Haaa... itu adalah kerja anak bujang kecik ku, Qayyim Ammar.


Dia sibuk dok beli roti krim yg sebatang tu, kan.... Lapar katanya....


Sambil dia makan, dia pi tengok tv kat depan.


Pastuh dia dtg kat dapur bwk roti yg tinggal setengah tu.


Apsal tak habiskan roti tu?


Alaaa... ammar dah kenyang.


Baru setengah dah kenyang. Tadi kata lapar sangat....

Roti tu besar sangat. Lain kali ibu suruh lah org tu buat sikit jer.... Ammar tak boleh nak abiskan panjang tu...

Laaa.... boleh plak dia suh ibu bagitau kat org tu buat setengah jer....

Anak bujang kecik tu klau suh bercakap mmg pandai.... Tak taulah camana sok cikgu dia nak melayan celoteh dia....

Alhamdulillah.... sekurang2nya fikirannya dah mula berputar memikirkan sesuatu walaupun kekadang ibunya bolayan sbb tak terlarat nak menjawab soalan2 cepumas nya.....









No comments: