20110401

++ Semalam Bizi ++

Walaupun akk adalah bercuti semalam, tapi kebizian adalah teman rapatku....


My MIL balik dari umrah semalam!


Jadi, sebagai seorang menantu mithali (cehhhh... perasan. aterr... akk sorang jer baru menantu pompuan, tu yg kena mithali tuh...) akk adalah mengambil cuti.

My hubby sudah semestinya bercuti (anak lelaki sulung, kannnn.....). Flight arrive pukul 1 t/hari. Gedebak gedebuk, pkl 3 baru kuar!


Akk adalah memasak yg simple dimple jer....



NASI AYAM.


Laaa.... lupa lagik nak amik gambor... takpelah, yg penting korang boleh bayangkan ghupa nasi ayam tu yea.... sedapppp!!!! (perasan lagik.... huhuhu....)

My SIL pun datang singgah dulu utk makan. Dia adalah dijemput oleh jirannya yg menjadi nanny anak2 nya...

Fuhhhh.... berbaloi masak sbb sumer org pun balun makan sbb dah lapar dari t/hari belum makan lagik....

Dannnnnn... sudah semestinya kitaorang adalah menyerbu beg MIL.

Tunggu gak jubah, tp takdak. Coz MIL tak larat nak jalan sgt. Kakinya bengkak, siannnn....

Alhamdulillah, dapat jugak MIL menjejakkan kaki di tanah suci walaupun hanya untuk umrah. Tapi ntah dia dah register utk haji ntah belum. Nak kena tanya nih....





No comments: