20100517

++ Aku dan Cendawan ++

Semenjak dua menjak menanam cendawan nih, adaaaaa jer stok cendawan kat peti ais.

Kekadang tu ada yg cacat sket, yg x hensem kita tak leh jual. Tak baiklah kannn.... Customer mesti nak yg cunnn jer.... alah, cam x biasa plak.

So, mana2 yg reject tuh, sendiri belasah ler...

Masak tu, masak ni.... Takpun susah2, goreng jer...

Tapi klau dah byk sgt, kita sedekah ler kat org. Bagi kat akk kat sebelah umah, takpun bagi kat emak jer....

Bukannya busuk pun. Cuma x hensem jer....

Ni tengah nak carik resepi2 baru utk cendawan. Sebenornya dah ada resipi2 tuh, cuma belum mencuba jer....

My hubby cukup suka masak lemak cili api. Kekadang tu buat tumis black pepper. Buat sup ngan tomyam dah biasa, kannnn.....

Nntlah, klau akk dah cuba resipi2 baru tuh, akk entry kan, ekkkk.....

Psst... psst... rumah cendawan akk dah besar dahhhh.... besttttttt.....



No comments: