20100531

++ Penantian Satu Penyiksaan ++

Aduuuhaiiii..... kenapa ni?

Ada masalah ke?

Apa yg dinanti?

Baby ke? Hisshhh.... takdelah....

Gaji ke? Ahaks.... iyelah, dah cukup bulan kan? Tapi still ok lagik....

Jawapan ke? Soalan apa plak? Bukan lahhhh....

Abis tu, sumer pun bukan.... Amendenya?

Hahaha.... menunggu pokok mangga ku berbuah!!!!!


Dah dekat empat tahun..... di ulangi EMPAT TAHUN, ek.... Jenuh membelek pokok mangga tu, takkkk jugak berbuah nya....

Berbunga pun idak....

Ari tu cousin nak buat umah kat sebelah, dah kena potong sket dahannya coz dah panjang bebenor...

Shud thank you to my ex-colleague kat H-A dulu.... Miss Yana Rahman (5/6 ni dah mrs dahhhh.....). Dialah yg bagi buah mangga tu utk ku tanam... itupun sbb akk meminta nya dgn muka x malu.... huahuahua....

Maunya idak... Hubby ku tu suka benor ngan pelam epal, tak taulah napa.... Bila terjumpa jer ada org bwk, akk mintak lah bijinya utk ditanam....

Alhamdulillah..... menjadi.... Tapi nak menunggu dia matang berbuah, isshhhh..... lama rasanya... Err... korang ada tanam pokok mangga tak? 4 thn tu lama ke? Ke standard....?

Inilah buah keramat yg ku tunggu2 selama ini.....


Hahaha.... sebiji jer.... eh, ok per.... Dah masak nnt, mesti berebut 6 beranak.... siannn....

Tak tau ler bilanya berbunga, tetiba ari tu pusing keliling pokok, dongak jer ternampak sebiji tergantung2 kat atas nun.....

Time tu jugak gi amik gambor.... uiiihh... selebriti jap buah mangga tuh.... kahkahkah...

Nnt dah masak, akk entry kan lagi, ekkkk....




No comments: