Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20100515

++ Wedding Invitation ++

Receive an invitations fm old colleagues.

Alhamdulillah..... sampai jodoh adik2 ni....

1st invitation:-

Assalamualaikum kawan2,Cikgu & sedara mara yg disayangi. Dengan Rasa syukur & tawaduk saya menjemput smua yg ader di laman ini. Di Sini sya Yana @ bab ~ panggilan di kalangan kawan2 sek menengah. Ingin menjemput u0lz pada hari bahagia saya pada tarikh yg tertera di atas. Dengan itu saya & keluarga berharap u0lz dpt meluang kan masa utk datang ke mjlis sya. ADDRESS :- DEWAN SERBAGUNA KG JAWA BATU 1KG JAWA 41000 KLANG pada 5 June 2010. sebarang petanyaan boleh mghubungi saya & suami :- 0137610539
****** saya mengharap kan kawan2, cikgu2 & lain2 dpt stg ke mjlis *****

Cik Yana




2nd Invitation:-

Date: Sunday, June 6, 2010
Time: 12:00pm - 5:00pm
Location: MY MOM HOUSE (KG RAJA UDA)
Street: NO.47,JALAN MELIKAI 43,TAMAN PELABUHAN (PORT GARDEN),SELANGOR
City/Town: Pelabuhan Klang, Malaysia


Cik Wan Ina Marlyza



Ada sesapa mengenali mereka? Marilah dtg memeriahkan majlis. Pengantin suruh jemput mrk2 yg mengenali tapi tak dpt dihubungi.

Btw, this invitation is received via FB.... apalagi skang nih......


No comments: