Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090615

++ Menjahit Baju ++

Ari tu kann time cuti, dok umah jer..... Nak jahit baju yg ntah dah berapa lama terperap.... Oleh kerana hobi saya menjahit, maka saya selalunya akan simpan beberapa pasang kain. So, bila ada kelapangan saya akan potong dan jahitlah...... Kekadang tu hubby saya sampai geleng kepala jer tengok wife dia simpan stok kain. Sampai setahun lebih pun ada..... Nasib baik tak reput....

Inilah kainnya yg dah siap di potong,




Last year, my hubby belikan mesin jahit tepi. Sian nengok wife dia asyik lah ke kedai semata2 nak jahit tepi......Especially time nak raya, langsir punye pasal lah....




Inilah dia mesin jahit yg banyak jasa nya kpd saya..... Mesin jahit nie hubby saya belikan a week after our marriage. That's mean this year mesin jahit nie akan genap lah perkhidmatannya selama 12 tahun...... Isshh... isshhh... nak kena reward nie.....






No comments: