Mulakan Dengan

Mulakan Dengan

20090624

++ Rejab Tiba Lagi ++

Sebenarnya kenangan yg saya lalui dlm bulan Rejab adalah kenangan yg sedih.... Tapi itu tidak bermakna saya tidak menyukai nya. Ianya membuatkan saya bertambah dekat denganNya.


Peristiwa2 itu mengajar saya erti kesetiaan, erti kasih sayang, erti persaudaraan, erti kehilangan dan segala-galanya yg membuka mata dan hati saya. Mendekatkan saya dgn mrk2 yg saya sayangi, mendekatkan saya dgn Allah swt....

Setiap yg bermula pasti akan berakhir, setiap yg hidup pasti akan mati, setiap yg jahil pasti akan beriman, setiap yg gelap pasti akan terang jua akhirnya.....


Jika dulu, bulan Rejab pasti akan berlalu pergi tanpa ada pengertian dan pengisian. Tapi kini, Rejab akan pasti membuat saya alert ttg dunia dan akhirat....
ALHAMDULILLAH......



No comments: