20110317

++ Ben Ashaari: Lelaki vs Perempuan Kerana Fizikal ++

Ada berani? Sila sertainya...... hehehe....

1) Sila letak banner ini


2) Tajuk : BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL dan linkkan ke entri ini ..

3) Sila jawab soalan ini ...
a) Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ? kawin dah pun...
b) Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? badan dia takdelah cam BA, tp saya tetap pilih dia gak...
c) Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ? teettttt.....
d) Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ? laaa... dah pregnant, mestilah bahagia, kan????
e) Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. entahlah... saya tak cantik dan hubby saya pun takdelah hensem sgt...
f) Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' .. eh, hubby saya ler.. dah jodoh saya...
g) Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ? alhamdulillah...
h) Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ? i'm lovin it...
i) Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ? apa motif?
j) Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. adaaaaa..... meh klik sini...

Tu je la.. sila paste kan url jawapan anda di ruangan komen ini .. Terima kasih ... TUTUP ... TENGAH MALAM NI !










4 comments:

AMMAR YASIR said...

owh..dah kahwin..semoga bahagia

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah dari Segmen BA - Follower ke -60

Nice & Jujur + Sweet jawapan n3- simple je...tapi "teett" je ke?

singgah ler: http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

pRiNCe said...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

sha said...

singgah sini..


:-)suka baca pendapat, sebab pregnant la bahagia.. haha~ ada jgk yg gaduh je memanjang tapi anak bersusun..


jom baca pendapat saya pula:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html