20110329

++ Rehat Sekejap ++

Malam tadi tak berkesempatan nak on komputer pun. Akk adalah mengantuk tahap gaban. Tak taulah kenapa....
Lepas dinner, settle anak2 suh tido (paksa tuh...) akk pun kebommmm kat bilik.
Hubby spt biasa sibuk mentelaah buku tafsirnya...
Ari ni pun satu hari bizi semanjang. Maklumlah, dah nak ujung bulan ni, akaun ku belum hapdet lagi. Sori bos, take a break sat...

Nak hapdet kat opis gambor2 ari sabtu ari tuh, kamera lak tak bawak.... grrrr....

Tengok ler malam karang yea..... Sbb akk dah projek ngan hubby nih... hep... hep... jgn ke lain yea... teetttt.....

5 comments:

Anak Ulu Cheka said...

tidur merehat rohani dan jasmani kita

menghilang segala tensen hehehe

kome kalau penat byk masalah tidur je

ArMie said...

mungkin ler kita ni penat...

padlie said...

lepas seharian bizi.. best kalau dpt tido

Entry terbaru padlie: Penceramah yang dah lama tak berceramah

Citarasa Rinduan said...

ada virus malware...remove dalam bloglist blog chedet,co,cc...

ArMie said...

ayu: wuhuuuu.... iye ke? ok, done. TQ SOOO MUCH.