20110326

++ Hotel Seri Malaysia ++

Port Dickson.

Yes.... akk skrg berada di Pee Dee.

Meraikan perkahwinan sepupu perempuan akk. Bapanya adalah adik pak aji.

Almost semua adik badik pak aji menghadirkan diri sbb ini adalah perkahwinan pertama anaknya.

Akk bertolak pagi tadi dgn adik lelaki akk, Baharudin. Maklumlah, akk n hubby kan adalah bijak laksana kalau bab2 mencari jalan ni.... hihihi... ntah kemana kami sampai pulak....

Ini baru balik dari pasar malam batu 4. Dekat jer kan dgn hotel nih... Jalan kaki jer dua famili. Pastuh lepak tepi pantai sambil makan2 dan borak2.

Dah burrrpppp.... balik ler bilik coz mata tu cam dah takleh bukak.

Ptg tadi anak2 dah terjun dlm kolam mandi. Kat bakang bilik jer....

Kami tido satu malam jer... Saja bawak anak2 berjalan sbb cuti sekolah ari tu pun tak kemana....

Sok nak terjun ke laut plak...

Oppsss.... btw, un-officially akk adalah terlibat dgn earth hour ler tadi. Coz takdak org kat umah, maka umah adalah gelap. Berlebih-lebih jam lagik, bukan setakat 1 jam ajer... Boleh ke?






2 comments:

fashah84 said...

sy pun ade kt PD....tp jln2 je kt pasar mlm lps tu pi pntai..tp blik umah coz dkt jer ngan seremban..hehe...

ArMie said...

fashah: eh, ye ke? laa... yg mana satu lah yea.. ntah2 ada terlanggar bahu kott...