20110319

++ Cinta Pertama ++

@ first love dlm bahasa omputehnya....

Pd pendapat korang lah, apakah ciri-ciri first love itu?

Mmg ler sumer kalau ditanya, mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang... ishhhh... memacam lagi lah...

Tapi apakah yg boleh anda definisikan sbg cinta pertama itu? cam soklan masa sekolah dulu tak?

Adakah anda terus berkahwin?

Atau adakah anda tak tahu pun anda sebenarnya telah jatuh cinta. Pastu kawin ngan orang lain, bila terjumpa balik ngan si dia, tetiba dup.. dap.. dup.. dap... kenangan lama mengimbau kembali....

Aterrrr... dah jadi hak milik org, camana?

Dah terlambat kan, kalau anda katakan dia first love anda? takpun, still single lagik? ada harapan ler tuuu....

Hehehe.... sila jawab... Tetiba jerk buat soklan cenggini di pagi hari sabtu yg aman dan tenteram ini...






1 comment:

cik ruz said...

Hi Miah, ape kabar? Aku suka soklan ko nie.

Aku pun ada pengalaman cenggitu. Dah kahwin aleh2 ter'contact' balik. Bila dah tercontact mulalah tak sedor diri. Ko pun tahu kan siapa makhluk allah tu.

Nasib baek le aku ni cepat tersedor.Menyesal lak nape aku jadi camni. Ape2pun, kenangan lama mmg x bole lupa cuma jgn di ingat2 selalu...
Bersyukur dgn jodoh yg telah ditentukan...